Klachten:

Wanneer u een klacht heeft, kunt u dit te allen tijde aangeven bij de pedagogisch medewerker van het Villa Kakelbont, het Vossenhol of Hummelstee. Mocht dit niet naar tevredenheid zijn behandeld dan hebben we klachtenregeling opgesteld. U kunt ten allen tijd mailen met uw klacht naar

hummelstee@xs4all.nl of info@kris10.nl

Wij hebben een open houding voor bevindingen van ouders en kinderen. We horen dan ook graag uw verbeterpunten. We hebben zowel een interne als externe klachtenregeling. U vindt de uitgebreide regeling hieronder. Voor meer informatie hierover kunt u altijd navraag doen of de website van de geschillencommissie te raadplegen.

https://www.degeschillencommissie.nl/

Wij raden u aan eerst informatie in te winnen via de

Geschillencommissie of

https://www.klachtenloket-kinderopvang.nl/

In 2024 waren wij klachtenvrij verklaard door de geschillencommissie!

Formulier Klachten Hummelstee
Word – 29,0 KB 229 downloads
Klachtenreglement Hummelstee 2025 Pdf
PDF – 294,2 KB 14 downloads
Brochure AOR
PDF – 2,7 MB 233 downloads
Jaarverslag Klachten Hummelstee 2024 Pdf
PDF – 152,4 KB 14 downloads